link link link link

czwartek, 3 kwietnia 2014

L`Oreal, Color Riche Serum Anti - Age Inside

 Dzisiaj co nieco o pomadce, w dziewczęcym kolorze! :)
Jak możecie domyślić się po tytule chodzi o
L`Oreal, Color Riche Serum Anti - Age Inside





Opakowanie jest bardzo zgrabne i porządne.
Jedyną wadą jest to, że pomadka przez to, że na spodzie jest plastik,
 który jest wypukły, nie można jej postawić :(

Tak prezentuje się na ustach:


Na żywo kolor jest bardziej intensywny :)



Co do jakości pomadki?
- utrzymuje się u mnie na ustach ok. 4h (mi to nie przeszkadza)
- dobrze napigmentowana
- nie wysusza ust, powiedziałabym, że je nawet nawilża
- zapach - typowo kosmetyczny - mi się nie podoba, ale mojej koleżance tak 
- bardzo łatwa aplikacja, konsystencja nie jest tępa

Moim zdaniem, jest wiele tańszych pomadek o podobnej jakości.
(Ten produkt kosztuje ok. 50 zł.) 
Ja jestem zadowolona z tego kosmetyku (chociaż szału nie ma),
ale następnym razem rozejrzę się za czymś tańszym.



A Wy używałyście tej szminki? :)
Ściskam,

16 komentarzy:

  1. Nie używałam tej pomadki i pewnie jej nie zakupię ze względu na cene, jednak kolor ma śliczny! :)
    Pozdrawiam, Yuki (✿◠‿◠)
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rób to dalej kochanie tak, jak uwielbiasz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie mam sympatii do szminek :) Na ustach innych osób mi się podobają, ale u siebie to NIGDY ! Muszę się zacząć powoli przyzwyczajać i kupić czerwoną Baby Lips.
    B. fajnie przemyślany post.
    http://teenager4ever56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam, ale w tej cenie raczej nie użyję, chyba że będę obrzydliwie bogata :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rzadko kiedy używam szminek , zdecydowanie wolę delikatne błyszczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szminka bardzo ładna chociaż pewnie nie zdecyduję się na jej zakup :)
    http://different-is-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor piękny ale ta cena odstrasza :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♡
Zapraszam do zaobserwowania mojego bloga, abyście byli zawsze na bieżąco! ♡




Obserwatorzy

Starsze posty: