link link link link

czwartek, 30 stycznia 2014

Alterra, Pomadka Nagietkowa

Hej dziewczyny!
Pochwalę się moim ostatnim nabytkiem. 
Bardzo dużo słyszałam o pomadce nagietkowej z Alterry i o jej zastosowaniu na brwi i rzęsy.
 Nie byłabym sobą, gdybym nie poleciała do Rossmanna i jej nie kupiła!
 No i jest w moim posiadaniu :)


Stosowałam kiedyś olejek rycynowy na rzęsy i brwi, ale szybko przestałam.
Niewygodne było nakładanie oleju na oczy, który często dostawał się do środka.
Dawało to uczucie dyskomfortu. Ta pomadka jest rozwiązaniem! W składzie na pierwszym miejscu jest właśnie wspomniany olejek rycynowy. Dzięki stałej konsystencji łatwo można zaaplikować produkt na dane miejsce. Na razie stosuję tę metodę kilka dni. Zobaczymy jakie będą efekty. 
Na pewno się pochwalę na blogu.


A Wy używałyście tego produktu? Są jakieś efekty? 
Pozdrawiam i czekam na Wasze komentarze!

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. stosuję ponad tydzień i już widzę efekty na rzęsach :> polecam

      Usuń
  2. ja jej nawet w Rossmannie nie zauważyłam! :o myślę, że ją wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że warto, bo już widzę efekty, a kosztuje niewiele :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♡
Zapraszam do zaobserwowania mojego bloga, abyście byli zawsze na bieżąco! ♡




Obserwatorzy

Starsze posty: