link link link link

sobota, 25 stycznia 2014

Himalaya Herbals - Oil Balancing Face Wash


Witam was w kolejnym poście!

Dziś chcę trochę pozachwalać pewien produkt, mowa o:
Himalaya Herbals - Oil Balancing Face Wash,
czyli jak pozbyć się problemu nadmiernego sebum z naszej twarzy. 
Produkty Himalaya składają się wyłącznie z naturalnych składników.
Ja swój żel kupiłam podczas pobytu w Indiach,
w Polsce można go dostać na stronie internetowej producenta bądź na allegro.

Opakowanie prezentuje się tak:


 - wygodne i poręczne
- nic się nie wylewa
- bardzo estetyczne




 - skład 100% naturalny

- po użyciu żelu nasza skóra jest gładka i głęboko oczyszczona
- produkt pozostawia matową cerę przez cały dzień
- nie wysusza i nie powoduje ściągnięcia

Himalaya Herbals - Oil Balancing Face Wash to mój zdecydowany ulubieniec!
Jak tylko mi się skończy, to kupię kolejne opakowanie.


Na pewno na blogu będą jeszcze jakieś recenzje produktów Himalaya
ponieważ kilku z nich używam i sprawują się całkiem nieźle. Firma godna polecenia. 





 A Wy używałyście kosmetyków z tej firmy? Czekam na komentarze!
Trzymajcie się cieplutko,



2 komentarze:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym kosmetykiem. Od pewnego czasu muszę szczególnie zadbać o skórę dlatego pomyśle nad tym żelem:)


    http://brilliaance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie polecam bardzo firmę Himalya, mają świetne naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♡
Zapraszam do zaobserwowania mojego bloga, abyście byli zawsze na bieżąco! ♡




Obserwatorzy

Starsze posty: