link link link link

piątek, 24 stycznia 2014

Recenzja: Puder ryżowy PAESE.


Hej wszystkim!
 W końcu znalazłam puder idealny! Mowa tu o pudrze ryżowym z firmy Paese.
Nie będę się więcej rozpisywać, od razu przejdę do zalet i wad.
 

Zalety:
- świetnie matuje skórę przez cały dzień
- piękny zapach
- lekki
- łatwy w aplikacji
- ma barwę białą, ale bez obaw - jest transparentny,
po kontakcie ze skórą i dobrym rozpowadzeniu go pędzlem jest niewidoczny
- wygładza cerę
- przedłuża trwałość makijażu
- wydajny
- skład:
ORYZASATIVA (RICE) POWDER, MAGNESIUM STEARATE, PERFUM, PHENOXYETHANOL, ETHYLEXYLGLYCERIN.
- nie posiada parabenów, talku i alergenów!


Wady:
- dostępność
- strasznie się pyli
- opakowanie (łatwo wysypać)
 

Ten puder to mój zdecydowany ulubieniec! Żaden nie daje mi tak długiego matu.
A Wy, jakich pudrów używacie? 
Czekam na komentarze,

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy produkt :) Sama kiedyś zastanawiałam się nad pudrem bambusowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może kiedyś też wypróbuję bambusowy.. dzięki za komentarz :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♡
Zapraszam do zaobserwowania mojego bloga, abyście byli zawsze na bieżąco! ♡




Obserwatorzy

Starsze posty: