link link link link

środa, 22 stycznia 2014

Recenzja: Tangle Teezer.



Witajcie serdecznie! :)

Dzisiaj trochę o Tangle Teezer w wersji kompaktowej.
Wybrałam tę opcję, ponieważ zawsze noszę przy sobie szczotkę do włosów,
a gdyby nie miała pokrywki, szybko by się zniszczyła.
Mojego TT kupiłam na allegro, za ok. 45 zł, więc nie najdrożej porównując inne strony.




Zalety:
- idealnie rozczesuje włosy
- włosy po nich lśnią, jest to zasługa tego, że TT zamyka łuski włosa podczas czesania
- włosy się nie elektryzują
- idealny do torebki
- leciutki
- szczotka pozwala na świetny masaż głowy, co prowadzi do pobudzenia cebulek włosa
- łatwy do mycia
- idealnie osadzone igiełki i ich wielkość




Wady:
- na pewno cena, bo jak na szczotkę to bardzo dużo
- kształt - wiadomo, że musi być mały skoro to wersja kompaktowa, ale często TT wypada mi z rąk
- łatwo powyginać igiełki w szczotce
- szybko się brudzi




Czy warto kupić Tangle Teezer?
Uważam, że ta szczotka jest warta tylu pieniędzy. TT dba o nasze włosy. Jeśli ktoś ma problemy z kołtunieniem się włosów, puszeniem, elektryzowaniem - ten produkt jest dla niego rozwiązaniem! Polecam każdej z Was! Teraz nie używam innej szczotki, tylko tą i jestem z niej zadowolona :)



2 komentarze:

  1. Nigdy nie noszę szczotki do włosów ;o Nie potrzebna mi ! :D
    Spory wydatek jak na takie małe coś! Ale bardzo ładna ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♡
Zapraszam do zaobserwowania mojego bloga, abyście byli zawsze na bieżąco! ♡




Obserwatorzy

Starsze posty: