link link link link

środa, 22 stycznia 2014

Tusz do rzęs - Wibo, Lift Lash XXL Volume


Witam ponownie! :)
Bardzo długo zastanawiałam się nad kupnem tej masakry,
 z tego względu, że nic z tej firmy u mnie się nie sprawdziło.. 
Poza tym.. cena.. 10 zł.. bałam się, czego mogę po niej się spodziewać..
Ale.. Pozytywnie mnie zaskoczył!


Od producenta:
"Lift Lash XXL Volume unosi i pogrubia rzęsy sprawiając, że oczy wydają się większe i bardziej wyraźne. Specjalna wyprofilowana szczoteczka o nietypowym kształcie podwija nawet bardzo krótkie rzęsy pokrywając je bardzo dokładnie tuszem. Pozwala uzyskać efekt zmysłowego i zniewalającego spojrzenia dzięki zwiększeniu objętości rzęs i podniesieniu ich na cały dzień! Nie skleja rzęs idealnie je rozczesując i nie obciążając ich" 


 
Moja opinia:
 Efekt bardzo mi się podoba. Moje rzęsy nie są zbyt długie, ani grube.
Ten tusz pięknie je wydłuża i lekko pogrubia. Do tego tak jak producent mówi,
ma lekką konsystencje i w ogóle nie obciąża naszych oczu. 
Szczoteczka ma idealny kształt jak dla mnie. Przypadła mi do gustu.
Dodatkowo, tusz nie skleja rzęs i nie osypuje się, długo się utrzymuje. Jak dla mnie super!
Za taką cenę polecam wypróbować, może u Was również się sprawdzi :)
Z miłą chęcią będę go nadal używać.


Jakie są Wasze ulubione tusze? Może wpadłyście na jakiegoś bubla?
Czekam na komentarze, 

Blondie's lifetime.

4 komentarze:

  1. Zastanawiałam się nad nią, ale szczoteczka mnie zniechęciła, widzę, że niesłusznie. Chyba jednak się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczoteczka jest bardzo fajna, podkręca i nie nabiera zbyt dużo tuszu, polecam serdecznie! pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Mnie również szczoteczka nieco zniechęciła ponieważ zawsze byłam zwolenniczką takich grubych i gigantycznych :P Typu ta z Maybelline Rocket Volume a ten tusz posiada taką skromną,chudziutką ale chyba jednak spróbuje :) Fajnie że dociera nawet do tych najkrótszych rzęs jak obiecał producent. Bardzo przydatna recenzja. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po co wydawać dużo kasy jak można kupić dobrą maskarę za 10 zł :D dziękuję bardzo za miłe słowa :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♡
Zapraszam do zaobserwowania mojego bloga, abyście byli zawsze na bieżąco! ♡




Obserwatorzy

Starsze posty: