link link link link

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Moje produkty do włosów.

Hej dziewczyny!
Dzisiaj przedstawię Wam moje produkty,
 których używam do pielęgnacji i do stylizacji moich włosów.
Myślałam, że będzie tego więcej, a tu proszę. Minimalizm.


Mój ulubiony szampon:
Pomimo SLSów w składzie, 
ma bardzo dużo olejków, pięknie pachnie i oczyszcza.



Odżywka:
Wszystkim bardzo gorąco polecam! Jest fenomenalna!
Włosy idealnie się po niej rozczesują i lepiej wyglądają.



Odżywki bez spłukiwania:
Włosy myję codziennie, zazwyczaj używam odżywki ze spłukiwaniem, 
ale gdy się śpieszę, to nie mam czasu na dodatkowe czynności.
Wtedy sięgam po Gliss Kur. Dwa świetne produkty, po których włosy 
świetnie się rozczesują.  


Suchy szampon:
Bardzo rzadko go używam, bo jednak wolę umyć głowę normalnie.
Nigdy wcześniej nie używałam innych suchych szamponów, więc nie mam porównania.
Jak dla mnie jest ok.


Maska:
Sprawdza się świetnie. Włosy po mniej są sypie.
Jedynie do czego mogę się przyczepić to zapach.
Po kilku użyciach staje się męczący..



Wcierka:
 Niestety wysusza mi skórę głowy. Stosuje ją po długości włosów.
Dobrze je chroni.. I pięknie pachnie (męskimi perfumami) :)


Do stylizacji:
Zbytnio nie stylizuję moich włosów, ponieważ mam je krótkie (hoduję),
ale gdy już coś z nimi robię, to używam do tego tych dwóch produktów.
Mam też jeden lakier, ale jego praktycznie w ogóle nie używam..



Got2be nadaje obiętość, a Sea Salt pozwala zrobić fajne fale jak po wyjściu z morza.

Olejowanie:
Aktualnie używam do tego olejku rycynowego.
Włosy po nim wyglądają na bardzo zdrowe i nawilżone.


A Wy jakich produktów używacie do swoich włosów?
 Może próbowałyście, któregoś z wyżej wymienionych? Piszcie w komentarzach,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♡
Zapraszam do zaobserwowania mojego bloga, abyście byli zawsze na bieżąco! ♡




Obserwatorzy

Starsze posty: