link link link link

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Bubel!

Cześć dziewczyneczki!
Niestety.. Po eksperymentowaniu i próbowaniu nowych, 
innych odżywek do włosów trafiłam na bubla! :( 
Nawet nie wiem czy mogę ten produkt tak nazwać, 
bo ani nie zrobił mi nic złego, ani też nie polepszył kondycji moich włosów.
Na myśli mam odżywkę Dove, Intensive Repair.


 
Ten produkt nie pomagał mi nawet rozplątywać moich kołtunków!
Nie wiem co jest z moimi włosami, bo ta odżywka jest oceniana w miarę dobrze na wizażu.
Zostało mi jej jeszcze trochę, końcówkę użyję do golenia 
(akurat fajnie, bo skończyła mi się pianka).

Jakie są Wasze doświadczenia z firmą Dove?
 Ja z żeli do mycia jestem bardzo zadowolona :)
Pozdrawiam i czekam na Wasze komentarze,


5 komentarzy:

  1. Uwielbiam Ciebie czytać, jestem Twoim fanem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Jak dla mnie Dave to porażka, kompletnie ich nie trawię, jeśli chodzi o odżywki do włosów to próbowałaś Timotei ? Bo mi to pomaga i niektóre mają taki fajny zapach, a to też idzie na plus. I chciałam zapytać czy możesz coś napisać o szamponetkach i farbach do włosów, bo aktualnie przymierzam się do zmiany koloru z blondu na wiśnię i szukam jakiejś dobrej farby, ale dla pewności wcześniej zrobię sobie szamponetką... możesz mi coś doradzić? Chętnie poczytałabym o tym w kolejnej notce... :)

    / + dodałam do obserwatorów i zapraszam do siebie na mala-dzacia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! :) Bardzo mi miło, że napisałaś komentarz. Jeśli chodzi o te szamponetki czy farby do włosów, to ja się chyba za bardzo do tego nie nadaję. Ani razu nie farbowałam swoich włosów farbą. Chyba z trzy razy szamponetką, ale nie mam wielkiego zdania na ten temat, więc obawiam się, że niestety nie zrobię takiego posta, przepraszam. Bez sensu, żebym pisała o czymś, o czym nie mam pojęcia, mam nadzieję, że rozumiesz :). Zaraz wejdę na Twojego bloga!

      Usuń
  3. Tak zgadzam się, nie warto pisać o czymś jeśli się nie znamy. Nic się nie stało. Będę pytać dalej. Fajnie jak byś dodała sobie jakąś nastrojową muzyczkę do bloga :) Bo ostatnio zauważyłam, że jednak przy muzyce się lepiej czyta. Jedyne co możesz robić to się za mnie modlić, ewentualnie pisać coś od siebie. Jak jest u Cb? Dawać mi takie internetowe świadectwo i wspierać w walce. 3maj się i czekam na kolejny komentarz od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♡
Zapraszam do zaobserwowania mojego bloga, abyście byli zawsze na bieżąco! ♡




Obserwatorzy

Starsze posty: