link link link link

wtorek, 28 stycznia 2014

Soraya - Morelowy peeling antybakteryjny.



Hej wszystkim! 
Przejdźmy od razu do rzeczy.

Od producenta:
"Dzięki bogatej recepturze opartej na niezwykle skutecznym połączeniu oczyszczającego ekstraktu z owoców moreli z antybakteryjnym kwasem salicylowym wykazuje bardzo wysoką skuteczność działania:
- głęboko oczyszcza i wygładza skórę,
- złuszcza i normalizuje,
- zmniejsza tendencję do powstawania wągrów i zaskórników,
- rozjaśnia przebarwienia,
- reguluje odnowę komórkową,
- dodaje skórze blasku i świeżości.
Głęboko oczyszczona, gładka skóra bez wyprysków i zaskórników."



Skład:


- niestety.. występują SLSy i parabeny.. 


Konsystencja:


- peeling ma w sobie spore drobinki, które nieźle zdzierają naskórek

Moja opinia:

zalety: 
- przystępna cena za dużą pojemność
- wygładza skórę
- dobrze złuszcza naskórek
- zmniejsza ilość wągrów i wyprysków
- wydajny
- łatwo się zmywa
- nie podrażnia

wady:
- brzydki zapach, chemiczny
- w składzie ma SLSy i parabeny
- dozownik się łatwo brudzi 

Czy warto kupić?
Uważam, że warto. Peeling jest godny polecenia. 

Działa tak jak producent obiecuje.
Ja jestem zadowolona z tego produktu i pewnie kupię go ponownie.


2 komentarze:

  1. Używałam, ale nie przypadł mi do gustu, nie wykorzystałam nawet do końca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, każdy jest inny i każdemu inne kosmetyki odpowiadają, pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♡
Zapraszam do zaobserwowania mojego bloga, abyście byli zawsze na bieżąco! ♡




Obserwatorzy

Starsze posty: